moj eRačun
Nikad lakši prelazak na elektronsko fakturisanje
Šta je eRačun?
eRačun odnosno elektronska faktura je dokument koji se izrađuje, šalje, prima, obrađuje i arhivira u strukturiranom elektronskom formatu koji omogućava njegovu automatsku i elektronsku obradu.
Moj eRačun je trenutno jedini licencirani informacioni posrednik za razmenu e-faktura i drugih elektronskih dokumenata.
Omogućavamo jednostavno i efikasno rukovođenje Vašeg celokupnog elektronskog poslovanja, uz praćenje i poštovanje svih aktuelnih zakonskih regulativa. Mi smo najveća mreža u centralnoj i jugoistočnoj Evropi za razmenu elektronskih računa i ostalih eDokumenata.
Zašto Moj e-Račun ?
- Štedimo novac i vreme – bez troškova štampe i slanja poštom, račun je kod klijenta za manje od 3 sekunde
- Brinemo o poslovanju – sva eDokumentacija na jednom mestu, dostupna 24/7
- Olakšavamo posao – integracijom računovodstvenog programa kompanije korisnika usluge i Moj eRačun jedinstvenog softvera skraćuju se procesi slanja elektronske fakture
- Preciznost i tačnost – u svakom trenutku zna se gde je eRačun, da li ga je i ko preuzeo
- Sigurnost – koriste se kriptovani kanali koje koriste banke za transfer novca
Prema članu 10 Zakona o elektronskom dokumentu, eFaktura postaje jedini validan dokument, dok se faktura u štampanom obliku smatra kopijom. Od 1. januara 2023. godine u obavezi ste da fakture šaljete preko SEF-a.
Propisane kaznene regulative koje sleduju ukoliko se fakturisanje obavlja mimo definisanih parametara se kreću od 200.000 – 2.000.000 RSD. Kaznene odredbe propisane su u članovima 18-21. Zakona o elektronskom fakturisanju.
Ovaj sajt koristi kolačiće radi boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem prezentacije, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja navedenim u Politici privatnosti i da prihvatate kolačiće na stranicama ovog sajta.