mojDMS
Fakture, dokumenti, PDV, čak i arhiva, sve je elektronski. Sve je tu.
Šta je mojDMS ?
Konačno recite zbogom prašnjavim registratorima, izgubljenim dokumentima, nepreglednim arhivama i nedospelim fakturama!
Moj DMS je softver za automatizaciju radnih procesa koji omogućava digitalnu obradu, evidenciju, kontrolu, odobravanje i arhiviranje celokupne ulazne i izlazne dokumentacije jednog poslovnog sistema.
Moj DMS nudi niz modula koji su PRILAGOĐENI VAŠIM POSLOVNIM PROCESIMA I POTREBAMA, tako da sa bilo kog mesta ili uređaja imate pristup i pregled elektronskoj dokumentaciji bilo da su u pitanju računi, knjigovodstveni i poslovni dokumenti ili ugovori.
Zašto moj DMS?
Upravljajte kompletnom poslovnom dokumentacijom jednostavno i brzo uz servis koji će zauvek promeniti način na koji vodite poslovanje.
Potpuna kontrola i optimizacija procesa na jednom mestu.
Moj DMS otvara vrata digitalnoj transformaciji koja povećava produktivnost, smanjuje troškove i postiže željene rezultate brže, efikasnije i sveobuhvatnije. Moj DMS je multifunkcionalna digitalna platforma koja će zameniti Vaše police sa registratorima, pružiti uvid u svaki dokument koji uđe u sistem, voditi evidenciju o statusu dokumenata i rasteretiti Vas suvišnih koraka koji oduzimaju vreme.
A sve to uz kompletnu usklađenost sa aktuelnim zakonskim regulativama. Vaš prvi korak ka BESPAPIRNOM PAMETNOM POSLOVANJU.
Benefiti
Inteligentni Moj DMS softver optimizuje poslovne tokove i evidentira dokumente čime omogućava:
- Sva dokumentacija na jednom servisu
- Preglednost
- Dostupnost – lokalni i udaljen pristup
- Praćenje i kontrolu aktivnosti
- Zajednički rad na dokumentima
- Usklađenost sa različitim ERP rešenjima
Ovaj sajt koristi kolačiće radi boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem prezentacije, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja navedenim u Politici privatnosti i da prihvatate kolačiće na stranicama ovog sajta.